از کجا شروع کنم...


فقط تو
love story
؟

از کجا شروع کنم

برای گفتن داستانی که نهایت بزرگی عشق را نشان میدهد

To tell the story of how great a love can be

The sweet love story that is older than the sea

داستانی شیرین از عشق که عمرش از دریاها نیز بیشتر است

The simple truth about the love she brings to me

حقیقتی ساده درباره عشقی که او به من هدیه کرد

Where do I start

از کجا شروع کنم ؟

With her first hello

با اولین سلامش

She gave a meaning to this empty world of mine

معنای جدیدی به جهان پوچ من داد



There will never be another love , another time

که در آن هیچ تکرار و علاقه دیگری نبود





She came into my life and made the living fine



او به زندگی من پا گذاشت و آن را شیرین کرد



... She fills my heart



او قلب مرا پر کرد ...

With very special things

او قلب مرا با چیزهای خاص پر کرد



With angle songs , with wild imaginings



با آواز فرشته ها , با تصوراتی حاصل از اشتیاق و علاقه زیاد



She fills my soul with so much love



و روح مرا با انبوهی از عشق پر کرد



That anywhere I go , I am never lonely with her along

برای همین هر کجا که بروم تنها نخواهم ماند







?! Who can be lonely

با وجود همراهی او چه کسی تنها خواهد ماند ؟!



I reach for her hand It is always there



و هر وقت در جستجوی دستان او باشم او در کنار من است



How long does it last



چه مدت ممکن است از این عشق گذشته باشد ؟



Can love be measured by the hours in a day ?



آیا می توان عشق را اندازه ساعات روز اندازه گرفت ؟

I have no answer now But this much I can say



من هم اکنون هیچ جوابی ندارم اما همین قدر می توانم بگویم که ...



I know I will need her till the stars all burn away

می دانم به او احتیاج دارم تا زمانی که ستاره ها می درخشند





And she will be there

و او آنجاس

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 15 / 5 / 1392 16:11 |- دخترکه تنها -|

ϰ-†нêmê§